Aktualności, Kryptowaluty

NFT Banku Pekao?!

Jeden z najpopularniejszych banków w Polsce wraca do trendów z lat 60. i 70. Przedsiębiorstwo ponownie stawia na promowanie marki po przez sztukę. Z jej pomocą planują komunikować się z klientami. Już w latach 50. bank skupiał się na swojej promocji współpracując z artystami. Na ich dzieła składały się geometryczne kolaże i fotomontaże. Tworzyli oni plakaty, będące wówczas jednym z niewielu nośników reklamowych. Potwierdza to Miłosz Horodyski, pomysłodawca art brandingu w Pekao S.A. W swojej wypowiedzi przypomina, że przez prawie pięćdziesiąt lat to właśnie plakatowość była bardzo istotna dla przedsiębiorstwa. Stała się jego tradycją i znakiem rozpoznawczym.

bank pekao nft

Projekt Unique

Bank idąc z duchem czasu przystępuje do projektu Unique. Podjęli współpracę z uznanym twórcą Rafałem Bujnowskim. Malarz w ramach projektu stworzył kilkumetrowy obraz pt. „Ściana pracowni”, który nastepnie sfotografował tworząc 440 kompozycji. Każda z nich znajdzie swoje zastosowanie – fotografie pojawią się na kartach płatniczych banku.

NFT

Zdjęcia umieszczone na kartach płatniczych, oprócz swojej fizycznej formy będą dostępne również w przestrzeni cyfrowej. Dzięki NFT każda fotografia będzie miała swój odpowiednik w postaci tokena. Wprowadza to bank w nową erę, a posiadacze karty dostana szansę oglądania dzieła w formie cyfrowej.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziewięć − 7 =